Lad os gribe fat i et konkret firma, selvom det slet ikke behøver være aktuelt eller være sket med dette bestemte firma: http://www.westergaard-el.dk/landbrugs-el/ 

Det er mest, så du kan klikke dig ind på linket og få nogle billeder på nethinden som reference til et firma, der arbejder med elektricitet og dermed som elektriker.

Man har måske drevet firmaet i kortere eller længere tid, hvor man formentlig har overtaget det fra nogle andre, hvor man så gerne vil præsentere sig for lokalbefolkningen – specielt hvis man kommer udefra – eller man vil vise, hvad ens intention med stedet er.

Måske har man etableret sig for faktisk ikke så mange år siden, men man kunne godt se, at det ikke gik som ventet, efter man havde holdt fernisering og holdt åbent i nogle år.

Dette gælder både, om man er indfødt eller tilflytter.

Så man måtte nytænke sig selv og har lagt en ny plan for forretningen på baggrund af mange analyser.

Så nu er man klar igen!

En ny fernisering samler folket og giver ny forståelse

Men det er lidt for fesent bare at forandre sig, om det er stort eller småt med logo og indretning i form af brand, eller man bare forsøger at ændre på nogle strategier, og man så gør det i stilhed.

Hvis man virkelig mener det alvorligt, hvor den skal have et nyt skud i bøssen, så bør man holde en ny fernisering for at præsentere sig frem og vise, hvad man nu vil med stedet.

Der skal selvfølgelig ikke gå inflation i det med en fernisering, hvor man gør det alt for tit, så det mister sin betydning, men man kan jo betegne det som ens nye begyndelse, så man lidt ser bort fra, hvad der skete før, og det vil man gerne vise kunder, samarbejdspartnere og familie, hvad der sker nu og fremover, ved at markere det.

Her kan man så give nogle gode og enestående tilbud.